donderdag 18 juli 2013

... een stapeltje leesvoer...

Ik grasduin graag door de stellingen van de bibliotheek.
Alleen ben ik telkens weer teleurgesteld in de afdeling handvaardigheid: massa's boeken over haken, quilten en kettingen maken maar naaiboeken? Nauwelijks.
Zelfs populaire titels als 'zo geknipt' tref ik er niet aan.

Maar - daar heb ik iets op gevonden.
Met de voortschrijdende digitalisering van onze bibliotheek wordt het online reserveren steeds makkelijker.
En kun je ook zien wat bibliotheken in naburige (samenwerkende) bibliotheken hebben staan.
Laten die nu wél naaiboeken hebben staan!!!!

Zo max-te ik mijn kaart met stapels doe-boeken*.
(op deze manier is het max-en ook een stuk beter dan met de credit-card ;-)  )
Eens kijken wat ik in deze boeken ga vinden:






Wat dachten jullie van een zomerserie?

* gelukkig heb ik een abonnement waarop ik 10 titels tegelijk kan lenen.
Bovendien hebben de dames ieder een standaardkaart voor 7 titels: wij kunnen dus 41 bibliotheekboeken tegelijk in huis hebben...... en dat gebeurt ook nog regelmatig!

2 opmerkingen:

  1. Goed he dat je kunt reserveren (ik wacht alleen al ruim 2 maanden op Zo geknipt, maar als het goed is is deze nu onderweg...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, bij mij staat hij ook op de bestel-lijst. Ik verwacht 'm in augustus....

    BeantwoordenVerwijderen