maandag 25 november 2013

... heeft geen kleutertje meer.

Technisch gesproken was Madeleine sinds ze in groep 3 zit natuurlijk geen kleuter meer.
Maar nu ze écht zes is geworden, heb ik toch echt een grote kleine meid.
Die dit weekend uitgebreid haar verjaardag vierde met op vrijdag trakteren in de klas èn haar partijtje en op zondag de verjaarsvisite. En zaterdag? Zaterdag waren we de hele dag op een sinterklaasfeest.
Geen wonder dat ik vanmorgen een bijzonder tam kind afleverde bij de juf....

De meest geliefde cadeautjes:


Tracteren:
En natuurlijk een taart
Madame had een bestelling geplaatst voor een Ariel taart.
Nét toen ik de groene rolfondant had uitgerold om een vissenstaart uit te snijden komt ze langs en zegt: "Een vissenstaart? Nee, mama, ze moet een baljurk aan!".
Verbluft keek ik haar aan. Dat had ze bij het bespreken van de (s)taart en kleuren wel wat eerder mogen melden.....
Razendsnel (ik had maar een half uur voor we naar Sint moesten) rukte ik een wilton fondantvorm uit de kast en maakte er dan maar een Ariel-tussen-de-bloemen van.

Zes jaar, en dan al niet meer bij te houden.....



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Enne...is dat een brave/merida jurk?? Waar heb je die vandaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt dat is een Merida. Vorig najaar verkocht Marks & Spencer ze online (en niet eens zo gek duur). Disney store heeft ze ook, maar wel prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen