zondag 22 december 2013

... van alles

Voor mijn gevoel was ik de afgelopen weken nauwelijks thuis, maar toch freubelde ik zo tussen de bedrijven door met allerlei materialen.

Zo werden de kerstkaarten gestempeld, geschreven en gepost (ik zweer dat ik volgend jaar ook een stempel voor onze namen wil), een Red Velvet verjaardagstaart gemaakt en geconsumeerd,

net als een speculaaskwarktaart uit een pakje (dus niet foto-waardig).
Uiteraard ook de diverse bijdragen aan de school-kerstdiners en allerlei ander klein proefmodelspul:
En wat vond ik bij het kerst-winkelen bij Marqt?
Juist ja, de kersen-en-merigue limited edition (die blauw-grijze bovenop).
Die gaat dus de kast in tot een speciaal momentje.


Tussen de bedrijven door zorgde ik ook nog voor de aanvulling van de nachtkleding, zodat de geliefde pyjama topjes nu ook weer met een fatsoenlijke broek gedragen kunnen worden.






Ik hou wel van zo'n afstreeplijstje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten