vrijdag 23 december 2011

... een das voor zich zelf

Een groene, want dat is mijn lievelingskleur.
Het stofje is "Winchester" van Makower. Ik heb eigenlijk altijd een voorkeur voor klassiek en effen. Maar vindt dat ook wel erg saai worden. Paisley is dan voor mij precies goed: klassiek en toch wat levendiger.
Ik moet ook echt moeite doen om iets met een motief te kopen - maar sinds ik kinderen heb, gaat dat steeds beter !! (Gek, nietwaar??)
Eigenlijk wilde ik er een warme fleece stof bij, maar die kon ik nergens vinden in een mooie olijfgroen.
Gelukkig vond ik wel een superzacht en soepel stofje bij Jan Sikkes. Glanzend en glad, maar wel warm.
Als nu alleen het weer nog wat helderder werd, dan werden de foto's ook wat beter.
Want dit is hoe het er eigenlijk uit hoort te zien:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten