vrijdag 10 februari 2012

... cadeauzakjes

Vandaag is het partijtje van de 7 jarige dames.
En nu kan ik natuurlijk gewoon zakjes kopen om wat lekkers mee naar huis te geven.
Maar ik kwam allerlei leuke taart/cupcake dingetjes tegen. En we gaan een taart knutselen. En ik had nog stof liggen. Dus gebruikte ik deze tuto van KamielEnOdille en maakte ze een stukje kleiner.

(Komt mijn moeder langs, ziet de mooie afgewerkte naden en zegt:
"Oh, je hebt een Engelse naad gebruikt."
"???"
"Ken je die niet? Dat heet een Engelse naad."
"O!!"
Weer wat geleerd - de kennis van moeders is ook onovertroffen)

Ik woon in dezelfde stad als deze webwinkel en kan dus de aankopen gewoon ophalen (en dan meteen nog andere dingen zien....). Daar kwamen de leuke gummetjes, cupcakeringen en potloden vandaan, en nog cupcake en ijsjes tattoos voor op het feestje.
De haarspeldjes en notitieboekjes was ik al eerder bij de Primark tegengekomen.

Het zoete feest kan beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten