vrijdag 15 juni 2012

... een legging

Eindelijk is het zomer en blote-benen-weer en wat heb ik nog op de planning staan? Een legging.
Laten we wel wezen - de kledingkasten puilen uit met zomerjurkjes, een legging oefenen is zo gek nog niet.
Ik zocht en zocht en vond model "Grasshopper" in de Ottobre 4 van 2011.
Brrrrr Grashopper - dat is een sprinkhaan. En van alle dieren is het enige dier waar ik panisch voor ben.... sprinkhanen. (Dat gaat terug op een jeugdtrauma'tje van een sprinkhanenzwerm op een camping in Frankrijk)
Eigenlijk zou ik het principieel niet moeten doen.

Maar goed ik doop het gewoon om tot 'roosje' of iets dergelijks.
Want ik heb nog een rood rozen stofje liggen. (Ja!!! Mama!! roosjes en rood!!! Joepie)
En ik moet zeggen - het was een eitje. Misschien niet in een half uurtje, maar dan toch binnen het uur ligt er een legging klaar. En hij past nog ook perfect!
Ik heb al ontdekt dat als ik 'm 27 cm korter maak, het een leuke capri-legging wordt....

Alleen - heeft u dat nou ook? - hoe langer ik de foto's zie hoe meer ik aan Asterix en Obelix moet denken.
Het stofje heeft iets van een broek van een dorpeling van de Galliërs. Of zie ik dat verkeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten