woensdag 13 juni 2012

... sneak peakt

Ik ben nog niet helemaal fit en ben even niet creatief bezig.
In plaats daarvan stort ik me op korte opruimprojectjes: voor de eerste keer sinds we hier wonen (5,5 jaar) ruimde ik de vloer van de verdiepte kelderkast uit....
Ruimde in de tuin op, mestte mijn eigen kledingkast uit en werk me zo langzaam maar zeker naar de bermuda-driehoek van ons huis. DE ZOLDER (dreigend muziekje)
De verzamelplaats voor dingen die 'nog eens op marktplaats gezet moeten worden', in de aanbieding alvast gekochte (Sinterklaas) cadeautjes, sentimentele dingen (lees oud speelgoed e.d. van mij zelf) en heel veel boeken.
Uiteindelijk moeten daar de slaapkamers van de kinderen komen, dus het moet er toch ééns van komen....

In de tussentijd kom ik natuurlijk ook allerlei dingen voor creatieve projecten tegen, was en strijk
 ik alvast wat stofjes en ruim wat op.
Het is toch echt de bedoeling dat ik deze spullen ga gebruiken:

Ik tel ingrediënten van (minimaal) 8 verschillende projecten.
Let wel ingrediënten, dus niet alle benodigdheden voor een project liggen er.
Kunnen jullie raden wat ik waarvoor ga gebruiken? Misschien hebben jullie wel heel andere ideeën waar je iets voor zou gaan kunnen gebruiken.
Ik zeg er alvast bij dat ik niet van de kaarten maken ben, dus de ponsen worden niet voor scrapbooking gebruikt.

Die ponsen kocht ik overigens gisteren. Ik liep tegen een winkel aan met de naam "Prijsmepper Outlet".
Gezien de prijsjes op de artikelen verkochten ze daar oude rest voorraden van het Kruidvat.
Zo ook deze ponsjes. Alle handwerkartikelen waren 2 & 2 gratis, en ik betaalde voor deze vier 16-mm ponsen in totaal 2,50!
(En zwichtte meteen voor een megaverpakking vaatwasmachine tabs en een Belle-pruik voor Belle-verslaafde Madeleine: voor de Sinterklaas/verjaardag stapel. Zo kom je dus aan een volle zolder..... ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten