vrijdag 26 oktober 2012

... MLP

De dames zijn helemaal in de ban van My Little Pony.
Deze week nam ik ze mee naar een speelgoedwinkel, zodat zij van hun zakgeld Twilight Sparkle, Pinkie Pie en Rarity konden aanschaffen. Sindsdien worden er ijverig haren gekamt, gevlochten en ponies in bed gelegd.
Tot dat -ik had er natuurlijk op kunnen wachten - Alexandra bedacht dat ze ook aangekleed moesten worden....
Ze ontwierp zelf zeer verdienstelijk een hesje maar was teleurgesteld toen ik met haar besprak hoe het hard plastic beest dat moest aankrijgen. Dat ging niet lukken met een bolero'tje van katoen.
Samen kwamen we op dit project.

De oudsten moesten zelf een patroontje tekenen, knippen, spelden en striklinten vaststikken.
Voor Madeleintje is er één van vilt met een drukkertje....

 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om op die manier de Pony's toch aan te kleden. Op dezelfde manier kan je ook caperokjes maken met een roezeltje eraan en elastiek in een tunneltje (kunnen de pony's namelijk nog wel lopen, is ook belangrijk natuurlijk, hahaha).

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het al helemaal voor me - met natuurlijk dan ook een bruidssleep.
      Laten we dat maar voor de kerstvakantie bewaren!

      Verwijderen