zondag 7 oktober 2012

... scrabble tile pendants (II)

Oeps - deze stond nog in concepten.
Deze hangertjes maakte ik vóór ik het boek-hangertje uit deze post vervaardigde.
Aan de andere kant: ik ben druk bezig met plamuren, schuren, behangen en verven, dus ander creatief werk komt er momenteel niet van...... zo is er tenminste iets nieuws te lezen!
 -----
Na de eerste poging tot het maken van een scrabble tile pendant, moest ik natuurlijk nog wat meer oefenen.
Via Etsy bestelde ik een echt flesje met Diamond Glaze.
En wat een verschil! Ik denk dat de testtube die ik had toch wat uitgedroogd was, want dat was een taaie dikke gel, waar de luchtbelletjes maar moeilijk uitgingen.
Het flesje werkt veel makkelijker en had een veel vloeibaardere inhoud.
Luchtbelletjes verdwenen met even aanstippen en het verdeelde heel mooi.

En dan maar oefenen!
Voor me zelf (behalve die rechts onderaan dan, hè):
Mijn favorieten:
En voor de meisjes:

N.B. De letter-hangertjes zijn niet bewerkt, daar is alleen een oogje achter geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten