dinsdag 14 mei 2013

... een tip! (en was-ellende)




Als vooruitdenkende moeders zijn we natuurlijk dol op acties die in de vakantie geld besparen.
Of niet soms?
Vanmorgen bracht ik een bliksembezoekje aan de K.ruidvat.
Ik trok namelijk de was uit de wasmachine en mopperdemopper constateerde dat er een verkleedcapeje (dat ik notabene schoon wilde opbergen en dus niet noodzakelijk was)  afgegeven had op o.a. de nieuwe outfits van de dames. Aaaarrrggggg. Dat gebeurt me dus bijna nooit.
En het ontkleurdersspul was op. Dus snel om 9 uur naar de K.ruidvat.
Daar gekomen pakte ik meteen mijn dagcreme mee en kreeg bij de kassa een waardebon.

Waardebon? Actie?
Oh!!! Superactie!!!
Bij aankoop van een l'Oreal, Garnier of Maybelline actieproduct krijg je een gratis bioscoopkaartje!
Nou ja, je krijgt een bon, die je met de kassabon vóór 7 juni  moet opsturen en dan krijg je een Ma-Di-Wo-Do bioscoopbon thuisgestuurd. Maximaal 8 per adres. En geldig tot 17 december 2014.
Ideaal voor een regenachtige zomer- of herfstvakantie....

Me dunkt dat ik nog wat extra creme en shampoo ga inslaan....

Ondertussen verloopt het ontkleuren van de was dramatisch.
Was alles eerst geel gekleurd (waarschijnlijk van een tijgerprintje), na een behandeling met dr. Beckman ontkleurder is het wit nog steeds geel, maar zijn de roze en rode kledingstukken oranje, een roze jurkje vaal oranje, donkerblauw is grijs en dit bruine jurkje heeft ook een oranje achtergrond.


De hemden zien er verschrikkelijk uit, mijn grijze shirt is ten dode opgeschreven maar goddank hebben Alexandra's nieuwe gebloemde spijkerbroek én haar favoriete ijsberen knuffel  het redelijk goed doorstaan.

Ik gooi er nog één Oxi Vanish Wit actie achteraan maar ik ben echt NIET blij.






2 opmerkingen: