woensdag 8 mei 2013

... LapSwap enveloppe!!!

Ja!! Vandaag zat de enveloppe bij de post!!!
En de stofjes waren schattig.

Ik kreeg:

-allereerst een verrassing van MaMarieke: een veloursstrijk-vogeltje, een stukje flockfolie (dat wilde ik altijd al eens testen - en nog in rood ook!!) en een kortingsbon;
- een heel leuk lichtblauw/wit ruitje met zilverdraadje van Daisy van Dieuwke-Sietse;
- een wiebertjesstofje in lila en blauwtinten van Ankie van Ankie's Maaksels;
(grappig - volgens mij heb ik voor Alexandra een rok gemaakt in de roze/blauwe variant);
- wit met rode bloemen van Marlies van eMHaTee (die combinatie is hier altijd goed);en
- beige stof met beige borduursels van Letty van elle-bee.nl .

Iedereen reuze bedankt en ik kom snel eens bij jullie kijken.
Marieke, jij ook bedankt voor de super organisatie!!!

En nu ben ik benieuwd wie míjn lapjes gekregen heeft.
Het fruit-lapje (Metro Market Pears van Robert Kaufman) ging naar  All Set
Het rode lapje met grote witte, gele en blauwe bloemen (Robert Kaufman organic cotton, "Chick Chick", Design: Nancy Mims) ging naar Janet van Dreamstuf.
Het Paddingtonstofje ging naar Marlies van eMHaTee (pinterest). Grappig dat wij elkaars lapjes kregen!
En tot slot ging het witte katoentje met groene hartjes, strikjes en babyvoetjes naar Sandra van Sandra Stofft

1 opmerking:

  1. En ik heb het witte stofje met de groene figuurtjes gekregen :)
    Ik weet nog niet wat ik ermee gaan doen maar het zal zeker van pas komen! Mercikes.

    BeantwoordenVerwijderen