vrijdag 23 januari 2015

... kop of munt




Het is absoluut een luxeprobleem te noemen - maar hoe krijgen ze het voor elkaar:

Aanstaande woensdagavond (28 januari) start om 20:30 op RTL 4 het nieuwe naaiprogramma: "Door het oog van de naald", dat verdacht veel klinkt als de Nederlandse 'vertaling' van "The Great British Sewing Bee".
MAAR om 21:00 uur zendt BBC2 óók TGBSB uit!
Het is gewoon een kwestie van hollen of stilstaan.....




Wat zouden we toch doen zonder opname apparatuur of herhalingen:
Het oog van de naald wordt herhaald op donderdag om 16:05 uur
TGBSB wordt herhaald op zaterdag om 18:30 uur (17:30 GMT)

4 opmerkingen:

  1. Leuk vooruitzicht! En dan loopt er sinds kort ook nog een serie van Project catwalk...al is dat net weer een iets ander programma, maar ook leuk vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op zaterdagmiddag bedoel je? Helaas is het een herhaling en heb ik dat seizoen al gezien. Een nieuw seizoen zou ook leuk zijn.

      Verwijderen
    2. Ja, op maandagavond en op zaterdagmiddag de herhaling daarvan. Wist niet dat het al eens eerder te zien was, voor mij is deze reeks nieuw ;-)

      Verwijderen
  2. Dank je, sewing bee had ik ff gemist, dat het zou starten bedoel ik hihihi... De dvr staat klaar!

    BeantwoordenVerwijderen