donderdag 7 mei 2015

... een sippe hoera en een museuminspecteurs oproep

Hoera, na bijna twee maanden is de Pfaff Select 4.2 geleverd!
Woensdagavond werd hij zelfs thuisgebracht en kreeg ik nogmaals een uitgebreide instructie.
En je zou zeggen- nu meteen aan de slag.

Maar terwijl ik de instructie kreeg, moest ik éigenlijk de koffers inpakken voor een lang weekend weg.  Het is wel een tantalus kwelling: nu-issie-er-en-kan-ik-niet!!!

In de tussentijd vraag ik nog even aandacht voor de museuminspecteurswedstrijd.
Vorig jaar gingen we naar de uitreiking en ook dit jaar zal dat naar alle waarschijnlijkheid wel gebeuren. Ieder jaar wordt de top 10 uitgenodigd voor de officiele uitreiking van de award voor het meest kindvriendelijke museum. Dit jaar zal het volgens de mailing die we ontvingen in 'een museum in Utrecht' zijn.
Op dit moment staan Caroline en Alexandra op plaats 4 en 5, maar ze willen graag nog een plaatsje hoger. Wie kan ze helpen?
Stemmen kan op elke computer, tablet en smartphone via de linkjes hieronder. Je hoeft je niet te registreren maar moet nog wel even 'stem op Caroline/Alexandra' aanklikken.
Heb je meerdere browsers op je apparaat? Dan kun je in iedere browser stemmen.

STEM OP CAROLINE

STEM OP ALEXANDRA

En de jongste? Die doet natuurlijk ook mee en staat op plaats 2.
Ze is echter heel tevreden met die plaats.

Stemmen kan tot en met dinsdag 12 mei aanstaande.
Iedereen alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten