zaterdag 19 oktober 2013

... glitterherstel

Ruim een jaar geleden maakte ik voor Alexandra deze glitterprint:
Maar na de laatste wasbeurt was het resultaat opeens zo:

Geen idee wat daar gebeurde.
Het donkere vierkante stuk is later toegevoegde glitter.
Dit is overigens geen flex-folie uit een Nederlandse webshop, maar glitterfolie van Tulip uit de VS (mochten er nu opeens mensen gealarmeerd raken).

Natuurlijk was Alexandra nog niet bereid om afscheid van Aurora te nemen, en een herstelpoging zou hogelijk gewaardeerd worden.
Nog een keer uitknippen leek me geen succes, dus bedacht ik een andere oplossing:

Tulip 3-d glitter verf in roze quarts-kleur.
Ik gebruikte dergelijke verf al eerder voor dit project.

Men neme een verwassen Aurora en smeert haar royaal in met glitterverf:

die ik niet mooi glad kreeg.

Men laat het minimaal 24 uur drogen en krijgt dit resultaat

Een beetje streperig, maar de draagster vind het er mee door kunnen.

2 opmerkingen:

  1. Wat zonde zeg! Fijn dat het "goedgekeurd opgelost" is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel jammer, maar wat handig om het zo op te kunnen lossen. Fijne zondag nog xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen