donderdag 24 april 2014

... nog meer groen....

Groen, groen, groen.... Madeleine en ik zijn er dol op.
Toen ik dit stofje bij De Stoffenkraam zag liggen, wist ik meteen wat het zou worden.
Een rok zoals deze.

Ik dacht dat Madeleine de rokken van haar zussen zou 'erven'. Maar de dames zijn zo zeer verknocht aan hun wijde rokken dat ze het niet erg vinden dat ze inmiddels boven de knie komen.
En ach, bij oudere meisjes staat dat ook best leuk.

Dus was het nu Madeleines beurt voor een lekkere lange rok.
Ik kocht een meter en knipte een tailleband.
Het resterend deel ging in tweeën, en aan elkaar, zodat er een 'tube' van 3 meter (!) wijd ontstond.
Die rimpelde ik in de tailleband.
Door de tailleband ging elastiek.
En voila: een zwierrok, waar je ook heerlijk je benen onder kunt laten verdwijnen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten