donderdag 27 december 2012

... het grijze vestje

En blij dat ze was met het grijze vestje!
Ik moet zeggen - het maakt het plaatje compleet.
Het ging de hele kerst niet uit.







Toen de kinderen op tweede kerstdag op bed lagen moest ik nog even aan de slag.
Voor de visite van vanmiddag haalde ik een voor-geprepareerd taartje uit de vriezer en greep naar het fondant.

Ik gebruikte Renshaws pastel green en was eigenlijk te lui om nog een ander kleurtje te pakken.
Van de goedheiligman had ik Wiltons gum-past mold 'Nature' gekregen (zo handig als je zelf de cadeautjes moet kopen....) en die wilde ik uitproberen.
Het was even wennen, maar de vormpjes zien er strak uit.
Om het toch iets te verfraaien depte ik her en der nog wat goudpoeder.
Een lang leven zal het niet beschoren zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten