donderdag 26 september 2013

... het kan verkeren....

Hebben jullie dat ook - zo'n week waarin je van het ene uiterste naar het ander uiterste zwenkt?
Deze week heeft absoluut zo zijn dieptepunten, maar ook leuke momenten.

De dieptepunten hakten er meteen lekker in. Niet hele zware dramatische momenten maar toch de minder leuke kanten van het leven. Zo kreeg ik de aankondiging dat onze buren, op wiens kinderen ik hun (en mijn) hele jeugd gepast heb en waar ik zo'n beetje oudste-geadopteerde-dochter-aan-huis ben gaan verhuizen.
Dichter bij de aanstaande kleinkinderen in de buurt. Heel begrijpelijk en niet geheel onverwacht, maar toch minder leuk voor mij.
Daar over heen kwam het afscheid van één van de klasse-vriendinnetjes die naar een vrije school vertrok zodat de oudste dochters niet helemaal happy waren.
En dáár kwam nog bij de mededeling van mijn mede-klassemoeder-en-bondgenoot-in-alle-activiteiten dat haar dochter twee dagen gingen wennen op een andere school en daar eventueel op korte termijn terecht kon. Dat zijn twee klasgenootjes binnen anderhalve week weg!!!
Nee, het is geen topweek deze week.

Aan de andere kant vind ik deze week wel héle leuke berichten in mijn mailbox.
Zo won ik bij MaMarieke dit schattige vogeltje:
Flockfolie applicatie
Foto geleend van MaMarieke!

Ik mag het materiaal kiezen en koos voor groene flockfolie.
Reuze bedankt Marieke!

En om het helemaal af te maken won ik deze week nóg iets:
het e-patroon voor blouse Mara van Compagnie M !























Een heel mooi patroontje dat ik al begerig bekeek toen de eerste test-versies in blogland verschenen.
Marte van Compagnie M heeft momenteel een pre-launch give-away tour.
Als je snel bent kun je nog nét meedoen.
Mocht je niets winnen dan 'win' je 10% korting op de aanschaf van het patroon dat vanaf 1 oktober te koop zal zijn.
Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Snappen jullie wat ik bedoel met een 'gemengde week'?





4 opmerkingen:

  1. Oh en dan moet je nog even geduld hebben voordat je je applicatie in huis krijgt..... maar..... :) :) :) ik zeg niets wanneer het komt maar in ieder geval binnenkort! Superleuk blousepatroontje trouwens. Ga daar ook eens kijken, dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik probeer deze week heel 'flow' op te vatten (kan per slot van rekening weinig veranderen) - dus ben ik gewoon héél geduldig!

      Verwijderen
  2. Och arme, helemaal geen leuke week!
    Maar 2 toffe giveaways winnen, dat is toch ook geluk hebben, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, dat zijn zeker geen leuke dingen....
    (dat vogeltje wel trouwens hihi)

    BeantwoordenVerwijderen