vrijdag 2 maart 2012

... nee, Caroline maakt

Deze week is het voorjaarsvakantie in regio Noord.
Caroline bracht een dagje bij mijn moeder door en toen ik haar vroeg wat ze daar wilde doen was het antwoord: "Naaien natuurlijk - het rokje van BijBij is nog niet af!".
Dus naaikoffertje ingepakt, BijBij (de oerlelijke slaapknuffel van Madeleine die ik nooit naar in huis gehaald zou hebben maar in het 10 dagen pakket van mijn schoonmoeder zat) opgemeten en de maten opgeschreven en op naar oma.....
Pas na het avondeten werd ze opgehaald en het cadeau voor haar kleine zusje moest meteen worden gegeven en uitgepakt.

Het was een groot succes!!

Ondertussen  mochten Alexandra en Madeleine mee naar een stoffenwinkel.
Altijd goed - vooral als ze ook nog een (quilt)lapje mogen uitzoeken....
En Alexandra (die van de communicatie is) kletste lekker tegen de eigenaresse aan dat ik van oma had leren naaien, en dat zij het nu weer van haar mama leerde.....  En zo hoort het natuurlijk ook.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten