donderdag 15 maart 2012

... recycleert

Ik vind dat zo leuk klinken: recycleert.
Veel leuker dan 'recycled'.

Maar hoe je het ook noemt, het is nuttig en leuk.
Soms krijg ik van een buurvrouw verder op een zak met kleding die zij dan weer van een vriendin heeft gehad en waar haar dochter de roze dingen heeft uitgevist. Wij dragen ook andere kleuren dan roze, dus kijken dan of er nog wat anderskleurig naar de gading bij zit.
Maar ik kreeg laatst ook een tas met dingen van mijn schoonzus waar te veel roze bij zat, en die ging dus in omgekeerde richting naar buurvrouw-verderop. (onze dochters zijn ongeveer dezelfde maat en zitten in dezelfde klas).

Ik haalde uit haar tas een gestreept Persivalshirt dat wel wijd genoeg, maar wat te kort was. En zij uit mijn tas een roze/grijs shirt met hetzelfde euvel. Ik heb zo'n hekel aan naveltruitjes voor kinderen!!!
Zij viste uit haar tas nog een grijs tuniekje met kantje, en ik zette het aan elkaar.
Ik viste uit mijn kast een rood stofje en zette dat aan elkaar.

Resultaat: tevreden moeders en blijde kinderen.
Vooral klasgenootje-van-verderop, die het erg bijzonder vindt dat ik zomaar wat voor haar gemaakt heb....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten