maandag 4 februari 2013

... en Spoonflower kleurverschillen

Via via kwam ik in blogland Spoonflower tegen en verlustigde me in de vele leuke motiefjes.
Wel een tikje duur, maar gelukkig was er begin november een gratis-verzending-actie.
Ik sloeg mijn slag en bestelde een yard en een Fat Quarter en wachtte
En wachtte, en wachtte, en wachtte.......

November ging, december kwam en ging en begin januari nam ik toch maar eens contact op met Spoonflower.
Gelukkig waren ze daar zéér soepel - nu het meer dan vijf weken onderweg was / waarschijnlijk vermist, werd mijn order opnieuw geprint en verscheept. Met supersnelle Fed-Ex nog wel!
Het was ongelofelijk, met drie dagen had ik de stofjes in huis.
Precies op tijd voor de grote reorganisatie.

Een week later krijg ik weer de pakjespostbode aan de deur: een pakje van Spoonflower.
Nou ja - na ruim twee maanden dook de originele order op!
De lieve mensen van Spoonflower deden niet moeilijk, zodat ik nu dubbele meters heb.
Ideaal voor een superwijde rok. Maar bij het bekijken van de stofjes viel me toch wel iets op:
De 'oude' bestelling heeft een soort van gebroken wit als basis, terwijl de nieuwe stralend spierwit is.


En bij deze:

Terwijl het toch echt dezelfde bestelling was:

Heeft iemand die ook wel eens meegemaakt???



Geen opmerkingen:

Een reactie posten