zondag 7 april 2013

... kniestukken, a continued story....

Nog maar korte tijd geleden (28 maart om precies te zijn) berichtte ik over de zoveelste scheur in een spijkerbroek. Deze namelijk
Ik was het repareren zat - meer dan zat!
En kocht afgelopen dinsdag (2 april) ferme donkerblauwe kniestukken om de hele kniepartij voor eens-en-altijd te verstevigen.
 Aanbieding elleboogstukken
Woensdag kreeg Alexandra 'm voor het eerst aan,

en hoe zien de kniestukken er op zondagochtend (wanneer ik de was sorteer) uit?
Kaal!!


Het suedine laagje is er op het grootste deel volledig vanaf gesleten en op één plek is de onder'stof' ruw.
En dan zijn ze nog niet eens in de was geweest!!!

Ik vraag me toch af hoe moeders van jongens dat doen (hoewel ik me kan herinneren dat mijn zus vertwijfeld uitriep: "dan gaan jullie maar met gescheurde broeken naar school!").

2 opmerkingen:

  1. Hier ook 5 broeken die een scheur hebben op de knie. Ik repareer ze nu gewoon met de zigzagsteek op de machine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij worden het korte broeken voor de zomer ;) (na eerst gezigzagd te hebben, maar ook dat scheurt op den duur weer...)

    BeantwoordenVerwijderen