donderdag 4 april 2013

... lapswap

Bij Mama C zag ik een aankondiging staan van een lapswap bij MaMarieke.
Ik ben een lap-swap (of andere swap) nieuweling, en was benieuwd hoe dat nou precies gaat.
En er is dan maar één manier om er achter te komen: gewoon meedoen!

Ik dook in de stoffenkast op zoek naar stofjes-zonder-doel.
Dat is best moeilijk, aangezien ik vaak stofjes voor het mooi koop, zonder een speciaal doel in het hoofd.
Maar dan is het lastig beslissen van welke afstand te doen. (o.k. ik ben een verzamelaar)
Bovendien heb ik werkelijk geen flauw idee of het neutrale, trendy, retro of andere stofjes zouden moeten zijn.
Uiteindelijk kwam ik uit op deze mix:
Een beetje van alles wat en een aardigheidje voor (de kinderen van) MaMarieke.
De enveloppe ging vandaag op de post, dus nu is het afwachten tot de retourstofjes in mei komen....

Wil je ook meedoen? Neem dan eens een kijkje bij

Wat deed ik nog meer?
Ik maakte voor de eerste keer de bloemenbroche van Mme Zsazsa.
De man des huizes moest wel even een passer voor me regelen - de laatste keer dat ik er één in handen had was op de middelbare school.
Wat mij betreft is het patroontje een blijvertje.


3 opmerkingen:

  1. Leuk dat jij ook meedoet! Ikheb ook nog niet eerder meegedaan en ben net zo benieuwd als jij ;-)
    Ga volgende week ook kijken van welke stofjes ik afstand kan doen...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, hier is de (persoonlijke) postbode geweest en ik ben een van de gelukkigen die jouw lapje heeft ontvangen! Dank je wel! Weer een volger erbij hihihi, leuk om zo nieuwe blogs te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen