zondag 29 april 2012

... een Bling-Bling-Marie

Deze week bood weinig tijd voor creativiteit. Na de douchehoekrenovatie was het deze week tijd voor het leiden van een verhuizing. Niet mijn eigen, maar van vrienden die zelf al in het buitenland zijn, en van wie het huis nog 'even' leeggehaald, ingepakt en verzonden moest worden.
Gelukkig wel door internationale verhuizers, maar je bent toch druk met bespreken, catering (heel belangrijk!!), opruimen, de kringloop, grof vuil en andere dergelijke zaken.

Bij het tussendoor opruimen van oude kinderkleertjes in mijn eigen huis kwam ik dit projectje nog tegen.
Toen de oudsten een jaar of drie waren pimpte ik twee shirtjes met behulp van strijktransfers en opstrijkglitters tot een Marie-met-bling-strik-shirt.
Ook al passen ze allang niet meer, ze blijven leuk.
Misschien dat ik eens een grotere versie moet maken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten