zondag 13 mei 2012

... bakt een trein

Ik weet het, het is vandaag moederdag.
Maar die dag wordt hier altijd een beetje overschaduwd door de verjaardag van de man-des-huizes.
(Als ik héél zielig wil doen mopper ik dat al 'mijn' dagen in het water vallen - met moederdag door een verjaardag en mijn eigen verjaardag door Sinterklaas  :-) )
En voor de visite deed ik een greep in mijn bak-kast.
Op verzoek van hubbie maakte ik een kastelentaart voor op het werk.
Die bakvorm is natuurlijk gekocht voor de dochters-des-huizes, maar goed, wie ben ik om te protesteren?



En als tegenwicht daarvoor gebruikte ik ook mijn treintjes vorm:
Tjoeke-tjoeke-tjoek:

Het aanwezige neefje at gráág nog een cakeje meer.

* Voor wie zich afvraagt hoe mijn kleine jaren dertig keuken er na zo'n baksessie uitziet:

Nauwelijks genoeg bladruimte om alle baksels te kunnen plaatsen.
Telt u even mee? 8 chocotaartjes, 1 boerencake, 1 chocoladecakekasteel, 1 cake met ananasessence, 9 treinonderdelen - en de dag daarna kwam er nog een kwarktaart bij.*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten