maandag 14 januari 2013

... wie wat bewaard ...

heeft wat.

Zelf kom ik uit een 'handig om te bewaren' huishouden, terwijl mijn lief uit een 'alles wat je niet gebruikt móet weg' huishouden komt. Omdat het opruim-gen bij hem niet is aangemaakt leven wij (tot gruwel van schoonmama) opgewekt met volle zolder, kasten en dozen.
En soms kom je daar precies in tegen wat je nodig hebt.

In 'mijn' nieuwe kamer (die ook mijn tienerkamer was - over circle-of-life gesproken) hingen we een nieuwe gordijnrails. De huidige gordijnen hadden lussen, maar konden nog best wat langer mee.
Vóór ik naar de winkel rende voor gordijnband en haken keek ik nog even in de schoenendoos gemerkt "gordijnhaken etc.". En zie: minimaal 8 meter gordijnband - en 40 haken (van de soort die ik nodig had & andere soorten).
Dat is dan weer het voordeel van het ouderlijk huis overnemen mét klus-kast....
Dank je mama, voor het bewaren!

Heerlijk - shoppen in eigen huis.

En nu aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten