zaterdag 19 april 2014

... vier shirtjes en een jurkje

Madeleine's kast is het eerste aan de beurt voor de seizoenswissel.
Ze groeit zo hard dat de broeken-met-blote-enkels er uitgewied moeten worden, en ach, dan neem je gelijk de rest mee.

Terwijl ik (dacht dat ik) bijna klaar was, wist ik ook weer waarom ik maar 4 shirtjes en een jurkje voor haar had gekocht. En, okee, ook nog een jurkje en een rok had gemaakt.
Want zo zag haar kast na het wieden en het passen van wat zomerjurkjes van de oudsten eruit:
Rokjes, jurkje, lange - korte mouw shirts, zomerjurkje

Uni lange mouw shirts, leggings, broeken, rokje/truien en te groot
(winter)pyjama's, kniekousen (winter) en maillots

Dit was wat er uitkwam:


En toen bedacht ik me dat ik óók nog ergens het krat met shirtjes en shortjes voor haar maat moest hebben staan.....

Nee, Madeleine komt echt geen kleding te kort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten