dinsdag 19 juni 2012

... heeft een vraagje

Op mijn stofjes stapel ligt nog een metertje van deze tricot.

Per internet gekocht had ik niet helemaal de goede tint voor ogen.
Nu het op mijn stapel ligt zie ik dat de achtergrond eigenlijk niet bij de huid en haren van de dochters past.
Zij moeten levendige, uitgesproken kleuren hebben (of wit of zwart), maar geen beigetinten.

Voor een legging maakt dat niet zoveel uit, en het is lekker bont, zodat je de vlekken niet ziet.
Maar nu heb ik een echte tweeling-dilemma vraag:
Maak ik er één lange legging van voor komende winter, of twee capri-leggings voor van de zomer?

Wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

  1. ik zou gaan voor de twee capri leggings !
    Met de zomer die er aan komt en het stofje is wel zomers zou ik daarvoor gaan

    BeantwoordenVerwijderen