woensdag 26 maart 2014

... stof aankopen

Tja, naar twéé stoffenmarkten gaan, dat vraagt natuurlijk om aankopen.

Ik kocht met Alexandra stofjes met een Aziatisch thema.
Alle meisjes zijn gek op Kokeshi poppetjes en Kimmi Dolls die daar op lijken.


Een gezellig aandoend thee- en koffiepotten stofje (ik denk - shawl!)
En een Delfts-achtig dikker stofje dat een rok voor haar moet worden:


Met Caroline kocht ik - uiteraard - minder, maar ook zij deed haar eigen keuze.
Safari-Olifanten!!! Van dezelfde kwaliteit (en volgens mij ook dezelfde kraam) als het Delft-stofje hierboven:
En ook dat moet een rokje worden.... met van de resten een tas a.u.b.


Verder koos zij dit stofje (a 3 euro de meter) uit:



Qua fournituren kocht ik nog een opbergdoosje voor spoeltjes, extra spoeltjes én vier klossen doorzichtig / onzichtbaar  lockgaren.
Heeft iemand daar ervaring mee???


Zodat de gecombineerde aankopen dit stapeltje vormden:

En ik leerde (mede voor een ander project) meer over de functies van P.icasa:


1 opmerking: