dinsdag 27 maart 2012

... een ballettas

Ik keek naar mijn stofjesvoorraad en bedacht me dat het internet toch fantastisch is.
Er zijn hier maar weinig stoffenwinkels in de buurt, maar de laatste maanden kocht ik stofjes in de Verenigde Staten, Duitsland, Engeland, Finland en China. Strijkpatches kocht ik in Thailand.
Eigenlijk moet het toch niet veel gekker worden....

Omdat Alexandra vorig jaar geen tas koos voor haar balletspullen maar verkoos een reclametasje te gebruiken, werden die nog steeds vervoerd in een Bobotas. Hel blauw.
En dat kan toch eigenlijk niet meer, als je 7 bent.

Samen met haar koos ik op de computer dit stofje uit:
(Wilmington Prints - Satin Slippers)

Wachtte vervolgens enkele weken. (Mama, is mijn stofje er al. Nee, lieverd, nog niet. Ik had je gezegd dat het lang zou duren....)
Vertelde het kind vervolgens NIET dat haar stofje aangekomen was Mama heeft meer gezond verstand dan dat
En verraste haar daags voor ballet met een nieuwe tas (model zwemtas, maar dan 10 cm lager).
Luisterde naar jubelkreten (ook voor het voeringstofje met strikjes) en nam de kussen in ontvangst.
Want zo gaat dat hier, mama doet het natuurlijk niet voor niets.

1 opmerking:

  1. ooooh, deze is ook mooi... Ik ga zeker en vast ook nog gebruik maken van je patroon en dan de tasjes iets kleiner maken...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen