maandag 12 maart 2012

... post uit Finland

Ottobre Design heeft een shop op Etsy.
Ik kwam er en verloor mijn hart aan dit stofje:
Het is gewoon perfect voor Madeleine. Zij is rossig en bleek en er zijn heel wat kleuren die haar niet staan. Maar bruin en oranje zijn een perfecte combinatie, en haar favoriete kleur is groen. Dus dit stofje was voor haar gemaakt. Het is sweatshirt stof, dus net iets dikker.
Natuurlijk wachtte ik net te lang (ik had natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven aan stofjes en dacht nog even te wachten) en was hij verkocht!!!! Suf, suf, suf.
Na wat heen en weer mailen bleek Tuula (van Ottobre Design) nog een klein stukje van 60 cm bij 1,50 te hebben liggen. Ja!! Graag!!!

Ik moet zeggen: ze zijn daar supersnel met de post.
Dinsdags betaald, en vrijdags !!! al in huis. Dat is sneller dan de post binnen Nederland soms is!!!

Helaas ga ik met het verwerken van het stofje nog even wachten tot het einde van de zomer.
Als ik er nu een trui van maakt, is ze er in de herfst waarschijnlijk uitgegroeid....

Enne .. ze hebben 'm ook nog in rood en grijs.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten