maandag 20 augustus 2012

... een glitter Aurora

Of het komt doordat Alexandra en Aurora allebei met een A beginnen - ik weet het niet, maar Aurora is Alexandra's favoriete prinses. Ze laat alle anderen mijlenver achter zich.
Dus toen ik Alexandra toezegde om voor haar ook een glitter shirt te maken (zoals Caroline's Mary Poppins shirt) wist ik al wie (of wat?)  het onderwerp zou zijn.

De onderhandelingen waren stevig: zìj wilde het zo snel mogelijk aan, en ík had een lange-mouw shirt in gedachten bij een winters rokje....
En er moest natuurlijk een geschikt silhouette gevonden worden....

Enfin, volgens mij hebben we alletwee gewonnen.



(Gelukkig zat er een bubblegum roze vel glitter in voor het witte shirt en een fuchsia-roze/licht paarsig vel voor het donkere.....)

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je. Ik moet me toch ook eens met flockfolie gaan bezighouden (volgens mij doe je dat op de zelfde manier).

      Verwijderen