woensdag 7 november 2012

... wint nog een keer

Alweer won ik een prijs!
(Nou lijkt het of ik de hele dag niets anders doe dan prijsvragen invullen, maar dat is echt niet zo).
Via de Facebookpagina van fournituren.nl won ik een stofschaar, van Kai om precies te zijn.
En die kan ik goed gebruiken.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik tot nu toe een supermarktschaar in mijn naaikist had (wel exclusief voor stoffen gereserveerd), dus kan ik 'm ook goed gebruiken.
Ik kijk er naar uit!

Dit staat er op de website vermeld:
"De Kaischaren komen uit Japan en hebben een zacht rubberen handvat waardoor ze makkelijk en vooral lang vast te houden zijn. Deze scharen met 50% minder krachtinspanning zijn uitgeroepen tot de beste scharen. Deze stoffenschaar is 21cm en is geschikt voor de proffessionele gebruiker."
Enne - binnenkort komen ze met een nieuwe actie, dus neem gerust een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten