woensdag 29 mei 2013

... Elodie in de tropen

Natuurlijk moest ook Caroline een Elodie krijgen.
Maar beide meisjes hebben héél verschillende kleur-voorkeuren.

Caroline vroeg geen inspraak maar liet het helemaal aan mij over (hmm - ik vraag me af of ze een heilig vertrouwen in mijn stoffenkast heeft..)
Dat was een goed idee, want uit de kast trok ik de katoenen variant van haar all-time-favorite tricot shirt.
De rood-groen-oranje tropische papegaaienstof !! Dat klinkt erger dan het is, het is echt een heel leuk stofje.

Enfin, ik legde de patroon delen op de stof (en gebruikte weer zo rond de 2 meter) en knipte.
Aangezien bij het vorige model de pofmouwtjes weggestemd waren, knipte ik dit keer het fladdermouwtje om er aan te zetten.

Is het niet grappig om de Elodie zonder elastiek te zien?
Het ziet er uit alsof er armen opzij steken...

Een rood satijnen band maakt het helemaal af.
Ook de tweede Elodie is een groot succes...
Nog één feestoutfit te gaan, en nee, dat is géén Elodie....


Stof: (vermoedelijk) Stenzo, collectie zomer 2011 (?), gekocht bij De Stoffenkraam

2 opmerkingen:

  1. Jeee, ziet er weer fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt nu vast een zonnige feestdag met al die fleurige jurken! Je hebt de smaak flink te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen