woensdag 4 september 2013

... maakt haar dochter gelukkig (en shop tip)

Een van mijn eerste kleding-maaksels voor de dochters waren deze jurkjes.
Vooral Caroline bemint haar rode jurk intens.
Hij mag dan ook absoluut niet doorgegeven worden aan Madeleine (niet dat ik dat zou doen, want rood is niet echt haar kleur....)
Maar ja, de tijd staat niet stil, en belangrijker nog, hun lengte ook niet.
Dus is nu echt de tijd gekomen dat haar geliefde rode jurk niet meer past.
Om haar op te vrolijken kocht ik ooit nog een metertje van hetzelfde dessin in katoen, maar daar is geen lekkere mee-rek jurk van te maken. Ik dacht 'm in voorraad te houden voor een tas o.i.d. zodat ze het dessin nog zou hebben.

Maar het zit mee - en Caroline gaat door het dak springen als de zending komt, want..... ik vond de tricot nog op het web!!! Dankzij Herbert Textiel (punt) nl.
De zaak waar ik het origineel overigens ook kocht.

Vaak wordt me gevraagd waar of ik de stoffen koop en mijn tip is dan Herbert Textiel.
Ze verkopen Stenzo en Kiko stoffen en hebben héél vaak de iets oudere collectie afgeprijsd.
In persoon kom ik er nooit (want aan de andere kant van het land) maar ik ben ze eens op het Stoffenspektakel in Heemskerk tegengekomen, en ze zijn echt superaardig!

Ik keek op hun site en zag dat de afdeling stoffen voor 5,95 de meter weer uitpuilde, dus ging er een bestelling voor de winter de deur uit die mij danig bezig gaat houden:

Stenzo Winter 2013 Tricot 66020-11 Dé tricot!!!! (2 meter)
Stenzo Winter 2013 Tricot 66020-22 Madeleine's tricot (ook er uit gegroeid én slachtoffer van het desastreuze wasongeluk van enkele maanden geleden)
Stenzo Tricot/Jersey 66014-20 Tricot - voor mij & extra
Stenzo Tricot 46020-12 Tricot voor Alexandra (tja, die moet toch ook wat kiezen)
Stenzo Katoen 80072-15 Katoen
Stenzo Katoen 60012-15 Katoen
Stenzo 2013-2014 Katoen 60014-11 Katoen (deze had ik ook wel in tricot gewild, maar dat was er niet)
Stenzo Winter 2013 Ribcord 61020-11 Nogmaals, maar dan in rib
Stenzo Tricot / Jersey 86011-20 Tricot

En nu de postbesteller maar afwachten.....

1 opmerking:

  1. Leuke bestelling! Ik heb er ook al eens besteld en was hee tevreden, alleen spijtig van de verzendingskosten naar belgië.
    Het derde stofje vind ik heel leuk, sevens eens op de site gaan kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen