vrijdag 9 januari 2015

... goede voornemens

Nu de maand januari weer op gang is en de kinderen naar school kon ik eindelijk míjn goede voornemen tot uitvoering brengen. Het opruimen van mijn werkblad.
Het najaar verliep chaotisch en door de interne verhuizing belandde er van alles 'even' in mijn werkkamer. Het begon met een paar brievenbakjes. Toen kwam de printer op mijn werkblad te staan. Dozen, afgedankte spullen - allemaal rond mijn tafel.
Geen wonder dat er niets uit mijn handen kwam.
Op een tafelblad van 150 bij 90 cm hield ik een royaal A4 over om te werken. Tsss.

Maar in januari ging ik met de bezem door het huis.
Het ooit zelfgemaakte keukentje ging uit de huiskamer en naar de dump (na ruim 7 jaar spelen was het voormalige nachtkastje echt wel op), kinderspeelgoed werd uitgezocht en mijn werkblad nam ik ook onderhanden.
Ok, ik kijk nog wel naar de doos (lees maar dozen) van de kerstspullen, maar die gaan dit weekend naar de vliering. En naar het speelgoed dat naar de speelgoedbank moet (volgende week weer open), maar mijn werkblad is stukken leger.


Nu nog de jeugdfoto's van mijn moeder inscannen en er kan weer wat gedaan worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten