zaterdag 5 juli 2014

... voor juffendag

Echt, ik had het me zo voorgenomen om een tas voor de juf te maken - en toen ging mijn naaimachine 5 weken voor het einde van het jaar op vakantie naar de reparateur.

Dus kwam plan b uit de kast voor het geschenk namens de meisjes: de bekende pot, die de dames dit keer geheel zelf mochten verzorgen.

De - uhm belangrijkste ? - taak van het jaar van een klassemoeder is .... het afscheidscadeau voor de juf regelen natuurlijk.  Ons driemanschap stak de koppen bij elkaar en regelde dit names de klas:

Juf viel er meteen voor  en sprak zelf over een heerlijk verwenpakket.
De kinderen van de moeders reikten uit....
 Maar juf had zelf ook nog een verrassing: of de klassemoeders ook maar even in de klas wilden komen. Alwaar we verrast werden met een gigagroot boeket en een kaart van de kinderen.
En voor mijn partners-in-crime had ik ook nog een vakantieverrassing.
Eén die ze zelf kunnen gebruiken, of kunnen inzetten voor een beetje rust...

En nu ..... vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten