vrijdag 14 september 2012

... productielijntje haarbanden

Soms kun je er niet onderuit - er moet even productie gedraaid worden.
Het begon met (hoe kan het ook anders) de schoolfoto's.
Caroline wilde haar zwarte Mary Poppins shirt op de foto aan, en aangezien ze deze haarband alweer verloren was (waarschijnlijk in capuchon blijven haken na gymles en tussen gebouw en bus op straat gevallen), had ze een nieuwe zwarte nodig. Gelukkig had ik het basisstofje nog liggen.
En omdat ik toch bezig was, bedacht ik me dat ik meteen nog wat meer haarbanden kon maken met de linten die ik had liggen.
Zoals deze: 
















Na een aantal haarbanden kwam ik tot de ontdekking dat ik ze nu gemaakt had met de persoonlijke favorieten van Caroline en Madeleine, maar niets voor Alexandra had...
En zo naaide ik nog even door:
Telt u even mee?  7 (!) haarbanden.


Maar ze waren wel blij - vooral Madeleine toen ik onbewust een haarband bleek gemaakt te hebben die precies paste bij de gepimptje gympjes die ze momenteel heeft (ja, je moet al jong zorgen dat je tijdens gymnastiek de goede combinatie aan hebt ... ijdeltuitje)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten